کد مطلب: 306689
عضو شوراي اسلامي شهر اردل؛
تفکيک شهرستان اردل خط قرمز ماست
تاریخ انتشار : 1403/07/28
نمایش : 54
تفکيک شهرستان بدون اطلاع و کارشناسي موضوع و ايجاد شهرستان نوپاي ديگر هست که ما شوراي اسلامي شهر و مردم شهر و شهرستان مخالف هستيم و حتي طرح آن هم خط قرمز ما است .
به گزارش هفت چشمه؛ نورمحمد رئيسي عضو شوراي اسلامي شهر اردل در نشست صميمي  دکتر حميدرضا عزيزي نماينده مردم شريف شهرستانهاي اردل فارسان کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي با اعضاي شورا شهر اردل ،شهردار و معتمدين شهر اردل گفت:باتوجه به شغل مردم اين شهر و وجود رودخانه هاي مهم در اطراف شهر و خاک خوب نياز هست نگاه ويژه اي در بحث کشاورزي بعنوان اولين صنعت در اين شهر کرد .

ايشان با اشاره به طرح گلخانه اردل و پيگيري هايي که شده خواستار محقق شدن وعده هاي مسئولين شده تا انشالله با شروع اين کار بتوانند اشتغال خوبي در اردل بوجود بيايد که حدودا هشتصد نفر اشتغال پيدا مي‌کنند.

رئيسي افزود:ورودي شهر از مطالبات مهم شوراي ششم بوده که الحمدالله محقق شد اما انتظاري که هست جاده جايگزين(چال ارزنا و ...) جهت تردد بهتر و بدون خطر به مرکز استان نيز  وجود دارد که انتظار مي‌رود جز اولويت ها باشد با توجه به خطرات تنگ درکش ورکش اميد است مطالعات و نقشه ها در سطح ملي بتواند رديف بگيرند.

وي اظهارکرد:يکي ديگر از مطالباتي که اين روزها مردم را درگير کرد و باعث ناراحتي شد تفکيک شهرستان بدون اطلاع و کارشناسي موضوع و ايجاد شهرستان نوپاي ديگر هست که ما شوراي اسلامي شهر و مردم شهر و شهرستان مخالف هستيم و حتي طرح آن هم خط قرمز ما است .


انتهاي خبر/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg